Omloop der Wielercafes

5 & 6 maart 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Omloop der Wielercafes 2022

Elke deelnemer heeft de keuze uit 3 afstanden: 130, 175 of 200 kilometer. De routes zijn geen aftakking van elkaar waardoor het ook mogelijk is om twee of drie compleet verschillende routes te rijden. Doordat de routes zijn samengesteld in samenwerking met lokale kenners is elke deelnemer verzekerd van een unieke en afwissellende route.

Bij Omloop der Wielercafes kan elke deelnemer de gekozen route(s) op 5 en/of 6 maart rijden. Deze keuze is aan de deelnemers zelf.

De inschrijving is vanaf 2 januari geopend.

Kies jouw afstand:

20,00
20,00
20,00

Incl. 2 consumptiemunten per deelname

Omloop der Wielercafes 2022

Elke deelnemer heeft de keuze uit 3 afstanden: 130, 175 of 200 kilometer. De routes zijn geen aftakking van elkaar waardoor het ook mogelijk is om twee of drie compleet verschillende routes te rijden. Doordat de routes zijn samengesteld in samenwerking met lokale kenners is elke deelnemer verzekerd van een unieke en afwissellende route.

Bij Omloop der Wielercafes kan elke deelnemer de gekozen route(s) op 5 en/of 6 maart rijden. Deze keuze is aan de deelnemers zelf.

De inschrijving is vanaf 2 januari geopend.

Routes

Klik op de afbeelding voor een vergroting

De 130 km route kent ondanks de kortste afstand wel de meeste kasseistroken. In totaal wordt er bijna 9000 meter verdeeld over 6 kasseistroken afgelegd. Mede doordat alle stroken uit deze route in Nederland liggen zijn ze relatief goed over te komen.

Deze route brengt je na amper 20 kilometer al op de eerste strook. Dwars door het centrum van Eersel dender je over de goed liggende kasseienstrook waarna je het achterliggende recreatiegebied in stuurt. In totaal vind je in de eerste 40 kilometer van deze route al meteen vier kasseistroken. Vooreind in Lage Mierde is als vierde strook de langste uit deze route met ruim 3 kilometer aan kasseien. Na een korte uitstap naar Belgi√ę wordt koerst gezet richting de nieuwe fietspaden van de Alpense Bergen, een bosgebied tussen Chaam en Alphen. Hier vind je gloednieuwe fietspaden met kei glad asfalt. Heerlijk om weer even op bij te komen voordat je de 1300 meter lange Oude Rielseweg over dendert.

Op zo’n 45 kilometer voor het einde draai je de laatste strook op. In Tilburg is ’t nog één keer genieten, op de Friezenlaan. Hierna kun je rustig uitbollen naar een van de nieuwste wielercafés van Nederland: Cargo Bikes & Coffee in Tilburg. Hier zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen. Neem hier eens een kijkje bij het Tilburgse wielercafé, waar creatief met de ruimte wordt om gegaan.

De laatste 35 kilometer leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal. Via de Oirschotse heide fiets je ten slotte Eindhoven weer binnen, waar Strade Bianche op het grote scherm te volgen is. Tijd voor een welverdiende afsluiter uit de koelkast of van de tap.
De 130 km route kent ondanks de kortste afstand wel de meeste kasseistroken. In totaal wordt er bijna 9000 meter verdeeld over 6 kasseistroken afgelegd. Mede doordat alle stroken uit deze route in Nederland liggen zijn ze relatief goed over te komen.

Deze route brengt je na amper 20 kilometer al op de eerste strook. Dwars door het centrum van Eersel dender je over de goed liggende kasseienstrook waarna je het achterliggende recreatiegebied in stuurt. In totaal vind je in de eerste 40 kilometer van deze route al meteen vier kasseistroken. Vooreind in Lage Mierde is als vierde strook de langste uit deze route met ruim 3 kilometer aan kasseien. Na een korte uitstap naar Belgi√ę wordt koerst gezet richting de nieuwe fietspaden van de Alpense Bergen, een bosgebied tussen Chaam en Alphen. Hier vind je gloednieuwe fietspaden met kei glad asfalt. Heerlijk om weer even op bij te komen voordat je de 1300 meter lange Oude Rielseweg over dendert.

Op zo’n 45 kilometer voor het einde draai je de laatste strook op. In Tilburg is ’t nog één keer genieten, op de Friezenlaan. Hierna kun je rustig uitbollen naar een van de nieuwste wielercafés van Nederland: Cargo Bikes & Coffee in Tilburg. Hier zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen. Neem hier eens een kijkje bij het Tilburgse wielercafé, waar creatief met de ruimte wordt om gegaan.

De laatste 35 kilometer leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal. Via de Oirschotse heide fiets je ten slotte Eindhoven weer binnen, waar Strade Bianche op het grote scherm te volgen is. Tijd voor een welverdiende afsluiter uit de koelkast of van de tap.

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Op de route van 175 kilometer wordt eveneens vertrokken in zuidelijke richting. Parallel aan de kleine rivier de Dommel brengt een breed en goedlopend fietspad je Eindhoven uit. Na 17 kilometer kom je de eerste kasseistrook al tegen. Een zeer nette, in het centrum van Eersel, om mee te beginnen. Via de groene omgeving van de Kempen fiets je de grens over. Eenmaal in Belgi√ę zorgen de lange stroken breed asfalt langs het kanaal tussen Bocholt en Herentals ervoor dat je bijna tien kilometer lang kunt genieten van de rust, de ruimte en wellicht een fikse tegenwind. Smijt hier niet met je krachten, want de tweede kasseistrook laat hierna niet lang op zich wachten.

Na een goede 50 km is het namelijk tijd voor het echte werk. De benen zijn warm gedraaid en het comfortabele asfalt verdwijnt onder je wielen. Het is tijd voor één van de twee langste Belgische kasseistroken uit deze toertocht: Ten Aard. Dit stuk beschermd erfgoed kent een lichte afbuiging naar links en geeft absoluut niet mee. Wie van kasseien houdt zal hier 1800 meter lang van smullen.

Op een kleine 70 kilometer vanaf Eindhoven is pauze een nabij. Maar niet voordat je de kasseistrook midden in het centrum van Herentals hebt getrotseerd. Wanneer er 75 kilometer op je teller staat kom je aan bij het bekende wielercafé van Jo van Helsen: Café Welkom. Laat je hier verrassen door de kleurrijke en authentieke uitstraling gecombineerd met de Belgische gastvrijheid van Jo. Hier scoor je een goede kop koffie, appeltaart of zelfs een smaakvol speciaalbiertje.

Eenmaal bijgekomen en aangevuld in Noorderwijk duurt het amper tien kilometer voordat de laatste kasseistrook op Belgische grond wordt bereikt. Met slechts 180 meter is deze strook meteen ook de kortste kasseistrook uit deze editie van Omloop der Wielercafes.

Niet veel later doet het enige klimmetje op deze route zich aan: de Hukkelberg. Een heel kort klimmetje dwars door de groene heuvelrug tussen Lichtaart en Kasterlee.

Net voordat de oude treinverbinding tussen Tilburg en Turnhout, genaamd Bels Lijntje, wordt gevonden is er nog één kleine kasseistrook: de Koestraat. Deze kasseistrook nabij Riel is slechts 490 meter lang en ligt er prima bij.

Aangekomen in Tilburg centrum heb je een kop koffie wel verdiend. In het gloednieuwe wielercafé Cargo Bikes & Coffee zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen.

Het laatste stuk van deze route leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal richting Oirschot. Eenmaal terug in Eindhoven en 175 km verder kan het nagenieten beginnen. Proost bij wielercafé Cyklist samen op deze unieke ervaring: de eerste editie van de Omloop der Wielercafes.
Op de route van 175 kilometer wordt eveneens vertrokken in zuidelijke richting. Parallel aan de kleine rivier de Dommel brengt een breed en goedlopend fietspad je Eindhoven uit. Na 17 kilometer kom je de eerste kasseistrook al tegen. Een zeer nette, in het centrum van Eersel, om mee te beginnen. Via de groene omgeving van de Kempen fiets je de grens over. Eenmaal in Belgi√ę zorgen de lange stroken breed asfalt langs het kanaal tussen Bocholt en Herentals ervoor dat je bijna tien kilometer lang kunt genieten van de rust, de ruimte en wellicht een fikse tegenwind. Smijt hier niet met je krachten, want de tweede kasseistrook laat hierna niet lang op zich wachten.

Na een goede 50 km is het namelijk tijd voor het echte werk. De benen zijn warm gedraaid en het comfortabele asfalt verdwijnt onder je wielen. Het is tijd voor één van de twee langste Belgische kasseistroken uit deze toertocht: Ten Aard. Dit stuk beschermd erfgoed kent een lichte afbuiging naar links en geeft absoluut niet mee. Wie van kasseien houdt zal hier 1800 meter lang van smullen.

Op een kleine 70 kilometer vanaf Eindhoven is pauze een nabij. Maar niet voordat je de kasseistrook midden in het centrum van Herentals hebt getrotseerd. Wanneer er 75 kilometer op je teller staat kom je aan bij het bekende wielercafé van Jo van Helsen: Café Welkom. Laat je hier verrassen door de kleurrijke en authentieke uitstraling gecombineerd met de Belgische gastvrijheid van Jo. Hier scoor je een goede kop koffie, appeltaart of zelfs een smaakvol speciaalbiertje.

Eenmaal bijgekomen en aangevuld in Noorderwijk duurt het amper tien kilometer voordat de laatste kasseistrook op Belgische grond wordt bereikt. Met slechts 180 meter is deze strook meteen ook de kortste kasseistrook uit deze editie van Omloop der Wielercafes.

Niet veel later doet het enige klimmetje op deze route zich aan: de Hukkelberg. Een heel kort klimmetje dwars door de groene heuvelrug tussen Lichtaart en Kasterlee.

Net voordat de oude treinverbinding tussen Tilburg en Turnhout, genaamd Bels Lijntje, wordt gevonden is er nog één kleine kasseistrook: de Koestraat. Deze kasseistrook nabij Riel is slechts 490 meter lang en ligt er prima bij.

Aangekomen in Tilburg centrum heb je een kop koffie wel verdiend. In het gloednieuwe wielercafé Cargo Bikes & Coffee zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen.

Het laatste stuk van deze route leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal richting Oirschot. Eenmaal terug in Eindhoven en 175 km verder kan het nagenieten beginnen. Proost bij wielercafé Cyklist samen op deze unieke ervaring: de eerste editie van de Omloop der Wielercafes.

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Voor de echte bikkels is er de route van 200 kilometer. Op deze route wordt er eveneens richting Belgi√ę vertrokken. Eenmaal Eindhoven uit tref je glad asfalt op de fietssnelweg ‘oude spoorbaan’, die over een oude spoorlijn van Waalre naar Valkenswaard loopt. Verderop ligt er nog zo’n heerlijk stuk glad asfalt waar de benen eens even goed warmgetrapt kunnen worden. Eenmaal de grens over is ‘t dan nog 20 kilometer tot het eerste wielercaf√©: De Kriekel.

Nadat je hier een kijkje hebt genomen en een bodem hebt gelegd ga je op weg naar de eerste kasseistrook. Voor wie het liever eerst van de zijkant bekijkt is er de mogelijkheid om hier over het paralel lopende fietspad dezelfde route te rijden. Durf jij het wel aan? Dan is het ruim 500 meter beuken over de kinderkopjes.

Na zo’n 88 kilometer en drie uur fietsen kom je aan bij het tweede wielercaf√© op de route: Caf√© Welkom. Drink hier een kop koffie met de altijd goed gehumeurde eigenaar Jo en geniet van het prachtig aangeklede wielercaf√© met haar eigen Cristalleke (wij vinden het een soort mancave) en frituur. Na een pauze in het pitoreske dorp Noorderwijk stap je weer op voor de tweede helft van deze route.

Fiets langs de sierlijk kronkelende weg langs de Kleine Nete en de snelle asfaltbaan verder richting het westen waar de zwaarste kasseistrook van deze route op je ligt te wachten: De Voort. Bij deze kasseistrook is er geen ontkomen aan. Wie over het onverharde rijdt riskeert een lekke band en zal bedrogen uitkomen. Tijd voor het echte werk dus. Tijd voor de strook die tot 2007 in het parcours van de Scheldeprijs zat. Waar deze strook nog redelijk begint wordt ‘ie gaandeweg steeds slechter. Houd dus vaart en blijf zoveel mogelijk midden op de strook rijden, want deze kasseistrook van bijna 2000 meter lang laat de echte strijders bovendrijven.

Is deze strook je goed bevallen? Dan kun je na zo’n 120 kilometer nog een keer genieten. De Kapelstraat is ruim 500 meter lang en kent halverwege een S-bocht. Neem ‘t er hier nog even van, want hierna loopt deze route weer veelal over glad asfalt en andere goed begaanbare wegen.

Wanneer er 155 km op je teller staat volgt er nog een laatste strook, die halverwege wordt onderbroken door een kruising. Oppassen geblazen hier dus.

Het laatste stuk vóór Tilburg pak je nog een stuk van Bels-Lijntje mee, dit ligt evenals het begin van de route op een oude spoorlijn. Dit was jarenlang een treinverbinding tussen Tilburg en Turnhout. Aangekomen in Tilburg centrum heb je een kop koffie wel verdiend. In het gloednieuwe wielercafé Cargo Bikes & Coffee zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen.

In de laatste 35 kilometer is er in deze route gekozen voor een aaneenschakeling van rechte en verkeersluwe wegen. Het fietspad langs het Wilhelminakanaal brengt je richting Oirschot waarna je afbuigt richting Eindhoven. Op naar een welverdiend wielerbiertje, colaatje en wellicht ook een lekker bord pasta. Want op z’n tijd genieten, dat kunnen ze daar wel bij Cyklist in Eindhoven.

Routes

Klik op de afbeelding voor een vergroting

De 130 km route kent ondanks de kortste afstand wel de meeste kasseistroken. In totaal wordt er bijna 9000 meter verdeeld over 6 kasseistroken afgelegd. Mede doordat alle stroken uit deze route in Nederland liggen zijn ze relatief goed over te komen.

Deze route brengt je na amper 20 kilometer al op de eerste strook. Dwars door het centrum van Eersel dender je over de goed liggende kasseienstrook waarna je het achterliggende recreatiegebied in stuurt. In totaal vind je in de eerste 40 kilometer van deze route al meteen vier kasseistroken. Vooreind in Lage Mierde is als vierde strook de langste uit deze route met ruim 3 kilometer aan kasseien. Na een korte uitstap naar Belgi√ę wordt koerst gezet richting de nieuwe fietspaden van de Alpense Bergen, een bosgebied tussen Chaam en Alphen. Hier vind je gloednieuwe fietspaden met kei glad asfalt. Heerlijk om weer even op bij te komen voordat je de 1300 meter lange Oude Rielseweg over dendert.

Op zo’n 45 kilometer voor het einde draai je de laatste strook op. In Tilburg is ’t nog één keer genieten, op de Friezenlaan. Hierna kun je rustig uitbollen naar een van de nieuwste wielercafés van Nederland: Cargo Bikes & Coffee in Tilburg. Hier zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen. Neem hier eens een kijkje bij het Tilburgse wielercafé, waar creatief met de ruimte wordt om gegaan.

De laatste 35 kilometer leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal. Via de Oirschotse heide fiets je ten slotte Eindhoven weer binnen, waar Strade Bianche op het grote scherm te volgen is. Tijd voor een welverdiende afsluiter uit de koelkast of van de tap.

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Op de route van 175 kilometer wordt eveneens vertrokken in zuidelijke richting. Parallel aan de kleine rivier de Dommel brengt een breed en goedlopend fietspad je Eindhoven uit. Na 17 kilometer kom je de eerste kasseistrook al tegen. Een zeer nette, in het centrum van Eersel, om mee te beginnen. Via de groene omgeving van de Kempen fiets je de grens over. Eenmaal in Belgi√ę zorgen de lange stroken breed asfalt langs het kanaal tussen Bocholt en Herentals ervoor dat je bijna tien kilometer lang kunt genieten van de rust, de ruimte en wellicht een fikse tegenwind. Smijt hier niet met je krachten, want de tweede kasseistrook laat hierna niet lang op zich wachten.

Na een goede 50 km is het namelijk tijd voor het echte werk. De benen zijn warm gedraaid en het comfortabele asfalt verdwijnt onder je wielen. Het is tijd voor één van de twee langste Belgische kasseistroken uit deze toertocht: Ten Aard. Dit stuk beschermd erfgoed kent een lichte afbuiging naar links en geeft absoluut niet mee. Wie van kasseien houdt zal hier 1800 meter lang van smullen.

Op een kleine 70 kilometer vanaf Eindhoven is pauze een nabij. Maar niet voordat je de kasseistrook midden in het centrum van Herentals hebt getrotseerd. Wanneer er 75 kilometer op je teller staat kom je aan bij het bekende wielercafé van Jo van Helsen: Café Welkom. Laat je hier verrassen door de kleurrijke en authentieke uitstraling gecombineerd met de Belgische gastvrijheid van Jo. Hier scoor je een goede kop koffie, appeltaart of zelfs een smaakvol speciaalbiertje.

Eenmaal bijgekomen en aangevuld in Noorderwijk duurt het amper tien kilometer voordat de laatste kasseistrook op Belgische grond wordt bereikt. Met slechts 180 meter is deze strook meteen ook de kortste kasseistrook uit deze editie van Omloop der Wielercafes.

Niet veel later doet het enige klimmetje op deze route zich aan: de Hukkelberg. Een heel kort klimmetje dwars door de groene heuvelrug tussen Lichtaart en Kasterlee.

Net voordat de oude treinverbinding tussen Tilburg en Turnhout, genaamd Bels Lijntje, wordt gevonden is er nog één kleine kasseistrook: de Koestraat. Deze kasseistrook nabij Riel is slechts 490 meter lang en ligt er prima bij.

Aangekomen in Tilburg centrum heb je een kop koffie wel verdiend. In het gloednieuwe wielercafé Cargo Bikes & Coffee zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen.

Het laatste stuk van deze route leidt je langs de brouwerij van La Trappe, via binnenwegen naar het Wilhelminakanaal richting Oirschot. Eenmaal terug in Eindhoven en 175 km verder kan het nagenieten beginnen. Proost bij wielercafé Cyklist samen op deze unieke ervaring: de eerste editie van de Omloop der Wielercafes.

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Voor de echte bikkels is er de route van 200 kilometer. Op deze route wordt er eveneens richting Belgi√ę vertrokken. Eenmaal Eindhoven uit tref je glad asfalt op de fietssnelweg ‘oude spoorbaan’, die over een oude spoorlijn van Waalre naar Valkenswaard loopt. Verderop ligt er nog zo’n heerlijk stuk glad asfalt waar de benen eens even goed warmgetrapt kunnen worden. Eenmaal de grens over is ‘t dan nog 20 kilometer tot het eerste wielercaf√©: De Kriekel.

Nadat je hier een kijkje hebt genomen en een bodem hebt gelegd ga je op weg naar de eerste kasseistrook. Voor wie het liever eerst van de zijkant bekijkt is er de mogelijkheid om hier over het paralel lopende fietspad dezelfde route te rijden. Durf jij het wel aan? Dan is het ruim 500 meter beuken over de kinderkopjes.

Na zo’n 88 kilometer en drie uur fietsen kom je aan bij het tweede wielercaf√© op de route: Caf√© Welkom. Drink hier een kop koffie met de altijd goed gehumeurde eigenaar Jo en geniet van het prachtig aangeklede wielercaf√© met haar eigen Cristalleke (wij vinden het een soort mancave) en frituur. Na een pauze in het pitoreske dorp Noorderwijk stap je weer op voor de tweede helft van deze route.

Fiets langs de sierlijk kronkelende weg langs de Kleine Nete en de snelle asfaltbaan verder richting het westen waar de zwaarste kasseistrook van deze route op je ligt te wachten: De Voort. Bij deze kasseistrook is er geen ontkomen aan. Wie over het onverharde rijdt riskeert een lekke band en zal bedrogen uitkomen. Tijd voor het echte werk dus. Tijd voor de strook die tot 2007 in het parcours van de Scheldeprijs zat. Waar deze strook nog redelijk begint wordt ‘ie gaandeweg steeds slechter. Houd dus vaart en blijf zoveel mogelijk midden op de strook rijden, want deze kasseistrook van bijna 2000 meter lang laat de echte strijders bovendrijven.

Is deze strook je goed bevallen? Dan kun je na zo’n 120 kilometer nog een keer genieten. De Kapelstraat is ruim 500 meter lang en kent halverwege een S-bocht. Neem ‘t er hier nog even van, want hierna loopt deze route weer veelal over glad asfalt en andere goed begaanbare wegen.

Wanneer er 155 km op je teller staat volgt er nog een laatste strook, die halverwege wordt onderbroken door een kruising. Oppassen geblazen hier dus.

Het laatste stuk vóór Tilburg pak je nog een stuk van Bels-Lijntje mee, dit ligt evenals het begin van de route op een oude spoorlijn. Dit was jarenlang een treinverbinding tussen Tilburg en Turnhout. Aangekomen in Tilburg centrum heb je een kop koffie wel verdiend. In het gloednieuwe wielercafé Cargo Bikes & Coffee zal eigenaar Hendrik (bijnaam: Boot) je met open armen ontvangen.

In de laatste 35 kilometer is er in deze route gekozen voor een aaneenschakeling van rechte en verkeersluwe wegen. Het fietspad langs het Wilhelminakanaal brengt je richting Oirschot waarna je afbuigt richting Eindhoven. Op naar een welverdiend wielerbiertje, colaatje en wellicht ook een lekker bord pasta. Want op z’n tijd genieten, dat kunnen ze daar wel bij Cyklist in Eindhoven.

Deelnamepakket voor elke deelnemer

Deelnamepakket
voor elke deelnemer

Daarnaast zie jij jezelf mogelijk terug in de aftermovie, gemaakt door Wiese videografie.

Corona-maatregelen

Dankzij het unieke concept van Omloop der Wielercafes kan het evenement ook ten tijde van lockdown doorgaan. Hierbij is het wel belangrijk dat de actuele corona-maatregelen tijdens het evenement worden nageleefd. Bij alle startlocaties en pauzeplekken worden de nodige maatregelen getroffen om alle deelnemers een veilig evenement te bezorgen.

De belangrijkste maatregelen voor de deelnemers op een rij:

Bij startpunt

  • Aanmelden bij aankomst
  • Coronatoegangsbewijs (zoals QR-code) laten zien bij binnenkomst
  • Ben je met meerderen? Laat dan √©√©n persoon de startpakketten ophalen
  • Draag binnen een mondkapje

Tijdens de tocht

  • Fiets in groepen van maximaal 4 personen
  • Neus legen of hoesten? Controleer dan of er niemand achter je rijdt
  • Houd 1,5 meter afstand tot elkaar, ook bij stoplichten en pauzeplekken

Bij pauzeplek en eindpunt

  • Coronatoegangsbewijs (zoals QR-code) laten zien bij binnenkomst
  • Draag binnen een mondkapje
  • Binnen eten of drinken? Neem¬†dan¬†plaats¬†aan een tafel

Iedereen is zelf verantwoordelijk voor het kennen en naleven van de coronamaatregelen die op dat moment gelden.

FAQ – Veelgestelde vragen

Jazeker. Inschrijven kan per route. Je hebt van 5 t/m 6 maart 2022 om jouw route(s) te rijden. Je bepaalt zelf welke dag je kiest. Je consumptiemunten zijn al deze dagen geldig.

De startlocatie is in Eindhoven. Wij adviseren daarom ook om bij wielercafé Cyklist in Eindhoven te starten.

Wanneer je de route toch wil starten vanuit Belgi√ę ligt jouw startpakket nog steeds in Eindhoven. Deze kun je dan meenemen zodra je in Eindhoven aankomt.

Inschrijven is mogelijk tot en met 6 maart 11:59 uur.

Daarnaast kent elke route een limiet van aantal inschrijvingen. Zolang deze nog niet is bereikt blijft het – tot 6 maart dus – mogelijk om in te schrijven via de website. Zodra dit limiet is overschreden zal het niet meer mogelijk zijn in te schrijven.

Of we aan deze limieten gaan komen is ook voor ons nog een verrassing ūüėČ.

Het GPX-bestand wordt uiterlijk een week voor het evenement naar de deelnemers gemaild. Zij kunnen deze dan ook downloaden vanaf de website, via wielercafes.nl/mijn-account. Hier kunnen deelnemers inloggen met de gegevens die ze na hun inschrijving per mail hebben gekregen.

Het GPX-bestand dat je download kun je gebruiken door middel van een fietscomputer. Hier lees je hoe je de route op jouw fietscomputer zet.

Nee. De routes komen alleen beschikbaar in GPX-formaat. Je kunt wel samen gaan fietsen met iemand die meer ervaring heeft in het rijden vanaf GPX-routes. Heb je hulp nodig bij het gebruik van de GPX-route op een fietscomputer of smartphone? Lees dan deze blog door.

Elk wielercafé op de route biedt je hier een kop koffie, thee of fris voor aan.

Deel deze pagina via

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Contact

Door bovenstaand contactformulier te verzenden geef je toestemming om de ingevoerde gegevens te verwerken en mogelijk te gebruiken om contact met je op te nemen. Meer informatie

Wielercafes.nl maakt gebruik van cookies

Door verder te gaan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
Meer uitleg vind je in de Privacyverklaring.

X